NL EN
NL EN
@ease logo
Groen getekend cirkeltje

Meldpunt & Klachten

Ben jij - op wat voor manier dan ook - in contact gekomen met @ease en wil je graag iets melden dat te maken heeft met ongewenst gedrag, onprofessioneel gedrag, onpedagogisch of oncollegiaal handelen bij @ease? Dan kun je dat aan ons laten weten. We leggen je uit hoe het werkt.

Heb je een klacht óf maak je melding van een integriteitsschending?

Bepaal aan de hand van onderstaand schema of je een klacht of een integriteitsmelding hebt.

Figuur meldpunt en klachten


Wat gebeurt er als je een melding of klacht doorgeeft?

Je melding of klacht wordt automatisch doorgestuurd. De vertrouwenspersoon of kwaliteitscommissie doet onderzoek naar jouw melding of klacht. Als je je gegevens hebt achtergelaten, dan nemen we binnen 4 weken contact met je op. Als je het niet eens bent met de reactie die je dan van ons ontvangt, dan kun je ons ook dat laten weten. We zullen daarna weer binnen 4 weken op jouw reactie reageren.

Let op: wil je anoniem iets aan ons doorgeven vul dan op het contactformulier het e-mailadres anoniem@ease.nl in. Iemand anders mag ook voor jou een melding of klacht doen.

Aarzel niet om een melding of klacht te doen; ook als jij denkt dat het geen zin heeft of niet erg genoeg is om te melden. We nemen je heel serieus en vinden het belangrijk dat @ease een veilige plek is. Wil je meer weten over hoe wij @ease zo veilig en betrouwbaar mogelijk maken? Lees dan hier hoe we bij @ease wél en niet met elkaar willen omgaan en wat we doen om ongewenst gedrag te voorkomen.

Ga hier direct naar het Meldpunt@ease.nl . Ga hier direct naar info@ease.nl.

Groene lijn